دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
خنداب

حوزه/ امام جمعه شهرستان خنداب گفت: شهید مقاومت یکی از رهبران شجاع، آگاه و کم نظیر بود که دشمنان خبیث سالیان سال به دنبال ترور او بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام محمد صفاهانی امام جمعه شهرستان خنداب در مراسم سوگواری شهید و رهبر مقاومت شهید سید حسن نصرالله، ضمن تبریک و تسلیت به محضر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اظهار داشت: شهید مقاومت یکی از رهبران شجاع، آگاه و کم نظیر بود که دشمنان سالیان سال به دنبال ترور او بودند.

وی گفت: شهادت هنر مردان خداست و رهبر مقاومت نیز یکی از مردان خدا بود که آرزوی شهادت داشت و در آخر نیز به آرزویش رسید.

امام جمعه شهرستان خنداب خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) می‌فرمایند: عامل نفوذ و نفاق از همه چیز خطرناک‌تر است، باید مراقب نفوذ باشیم. عامل شهادت رهبر مقاومت نفوذ است و ما نباید آن را عامل کوچکی بدانیم.

وی اظهار کرد: جهان کفر بداند با شهادت مردان بزرگی چون شهدای مقاومت پرچم اسلام پایین نمی‌آید، بلکه مردان خدایی دیگری وجود دارند که پرچم را بالا نگه می‌دارند.

حجت الاسلام صفاهانی، ابراز کرد: از صدر اسلام تا کنون دشمن درصدد پایین آوردن پرچم اسلام بودند که به یاری خداوند به اهداف خود نمی‌رسند و این پرچم به دستان صاحب اصلیش خواهد رسید و این وعده صادق از طرف خداوند است.

وی با بیان اینکه شهید مقاومت دارای ویژگی‌های برجسته‌ای چون شجاعت، آگاهی و ولایت مداری بود، تصریح کرد: راه این شهید بزرگ تا پیروزی اسلام بر کفر ادامه دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha